سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را احراز نکند، مگر کسی که درس خود را ادامه دهد . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 96 شهریور 21 , ساعت 6:24 عصر
سه شنبه 96 شهریور 21 , ساعت 6:23 عصر

حضور هولوگرام در پزشکی

تکنیک های هولوگرافی، به شکل امیدوارکننده ای ابزاری قدرتمندی در کاربردهای پزشکی است.گسترش و پیشرفت های اخیر در تکنیک های ثبت هولوگرام و دسترس بودن ابزار های آن و بهبود imaging (نگاشت-تصویربرداری) در رشته های بافت شناسی، چشم پزشکی، دندان پزشکی، اورولوژی، اتولوژی (گوش شناسی) ، آسیب شناسی و علم ارتوپد نشان می دهد . 

هولوگرافی آندوسکوپیک چیست ؟

در هولوگرافی آندوسکوپیک امکان تصویر برداری بدون تماس با رزولوشن بالا و به صورت 3D و مقیاس های درونی اعضای بدن را ایجاد می کند.تصاویر سه بعدی نمونه زیستی می تواند از چند سری تصویر دوبعدی تصاویر رادیولوژی با استفاده از تکنیک های استریوگرام هولوگرافیک، استریوگرام استاندارد و هولوگرام چندگانه تولید شود. و برای نمونه سازی و مدل سازی پزشکی نیز بسیار کاربرد دارد.


یکشنبه 96 شهریور 19 , ساعت 5:33 عصر

رنگ های اثر گذار در بارکد

رنگ هایی همچون مشکی،آبی و سبز تیره (و حتی قهوه ای تیره) تا وقتی  که کنتراست به اندازه کافی  در میان  بارکد و پس زمینه وجود داشته باشد برای برچسب های بارکد به خوبی عمل می کنند.

رنگ چه تاثیری در خواندن بارکد می گذارد ؟

.یک دلیل عمده ی اینکه بارکدها به سختی اسکن می شوند،رنگ آن است و یا به طور خاص تر نبود کنتراست بین رنگ هاست.اگر کنتراست کافی بین پس زمینه و رنگ های بارکد وجود نداشته باشداسکنرهای بارکد کار سختی برای خواندن آنها دارد.اجازه دهید ببینیم چه رنگ های برای بارکد مناسب است و کدام رنگ ها مناسب نیست تا در این صورت شما به خاطر یک بارکد غیر قابل اسکن دچار دردسر نشوید.شما برای طراحی یک برچسب بارکد عالی سخت کار کرده اید و بارکد خود را از GS1 دریافت کرده-اید.حالا،شما در بازار قرار گرفته اید،ولی آیا شما آزمایش کرده اید که مطمئن شوید ترکیب رنگی که شما به کار برده اید خوانا بودن بارکد شما را از بین نبرده است؟چیزی که شما اصلاً نمی خواهید این است که محصولی روی قفسه ها داشته باشید که فروش نمی رود،صرفاً به این خاطر که بارکد شما اسکن نمی شود

 


سه شنبه 96 شهریور 14 , ساعت 5:39 عصر

ویژگی هولوگرام 

استفاده از برچسب هولوگرام تحت اختیار محدود کشورهای پیشرفته می‌باشد که تنها ارائه حق ثبت مالکیت تجاری محصول ، امکان چاپ برچسب هولوگرام را مهیا می‌سازد و چون تنها دارندگان ثبت مالکیت تجاری امکان چاپ را دارند کپی برداری برای سودجویان غیرممکن می‌گردد .از هولوگرام از آن جهت به برچسب اطمینان یاد می‌شود که پس از تولید، قابل کپی براداری و تکثیر مجدد نمی‌باشد.استفاده از برچسب‌های سه بعدی لیزری راه حلی نو برای حل این مشکل در کشورهای پیشرفته است . 

 هولوگرام فلیپ فلاپ چیست ؟

.ایجاد تصاویر سه بعدی به منظور خلق یک ابزار موثر جهت جلوگیری از رقابتهای ناسالم که عموما برچسب هولوگرام نامیده می شود .با مشاهده در زاویه های مختلف ( عمودی یا افقی) تصاویر متفاوتی از هولوگرام ایجاد می شوند.
معتبر شدن یک محصول از طرفی باعث جلب اعتماد مصرف کنندگان و از طرف دیگر باعث بالا رفتن احتمال کپی برداری از روی آن می شوداین امر در حالی است که کالای تقلبی با ظاهری یکسان و کیفیتی پایین تر از محصول اصل رفته رفته باعث از بین رفتن اعتبار تولید کننده اصلی می شود.

 


سه شنبه 96 شهریور 7 , ساعت 10:46 صبح

استفاده از لیبل بسته بندی در ارزیابی محصول

 مولفه هایی چون مقاوم بودن لیبل و بسته بندی بسته به نوع کالای هدف نیز بر ارجحیت یک بسته بندی تجاری کمک شایانی خواهد کرد. به همین علت در کنار مختصصین گرافیک حتما باید از افراد آگاه به این امور هم استفاده کافی صورت بپذیرد. هر تولیدی بسته به ماهیت خود رنگ خاص خود را می طلبد و طراح می بایست با دانش و اطلاع کافی دست به انتخاب رنگ بزند.

امروزه به هر کالایی که نگاه می کنید نمای خاصی از نمایش در آن رده را مشاهده می کنید. از آنجایی که بیشتر مردم در انتخاب نوع کالای خود به دلیل رقابت سخت شرکت های تولید کننده در نوعی سردرگمی نسبی به سر می برند و توان ارزیابی محصولات در زمینه هایی مانند لوازم شوینده، آرایشی، غذایی و … به دلیل هم سطح بودن شرکت های تولید کننده اصلی و یا خود ماهیت محصول را دارا نیستند. اینجاست که یک ایده نو برای نمایش محصول شرکت خاصی گوی سبقت را از دیگران برده و در بازه زمانی مشخصی منجر به سود هنگفت از فروش محصول مورد نظر برای آن شرکت خواهد شد.

طراحی خلاقانه  در لیبل بسته بندی

درست است که در اغلب موارد لیبل و بسته بندی ها دید درستی از محصول را نمی توانند به مشتری ارائه دهند اما می توانند احساسات آنها را تحریک نموده و به راحتی با خریداران ارتباط برقرار نمایند.وجود خلاقیت به عنوان یکی از شاخصه های اصلی بسته بندی از عوامل مهم تأثیر گذاری محصول به شمار می آید. طراحی گرافیکی بسته های محصولات بی شک یکی از مهم ترین و مشکل ترین گرایش های گرافیک به شمار می آید و دلیلش هم کاملا مشخص است. نوع کار خروجی شما (که مطمئنا یک کار گروهی است !) در معرض دید و قضاوت هزاران مصرف کننده و یا کارشناس شرکت تولید کننده قرار خواهد گرفت و ظرافت طرح شما و منحصر به فرد بودن آن بسته به نوع موضوع تبلیغ تنها چیزی است که چشم آنها را نوازش خواهد داد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ