سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت را هرجا که باشد بگیر که حکمت در سینه منافق بالا و پایین می رود تا از آن بیرون آید و در سینه مؤمن کنار همراهانش جای گیرد. [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 97 فروردین 30 , ساعت 2:33 عصر

تحقیقات هولوکسیا در رابطه با  هولوگرام دیجیتال

هولوکسیا با یک مرکز تصویربرداری تحقیقات بالینی در دانشگاه ادینبرگ در یک هولوگرام دیجیتال تمام رنگی بر روی یک جفت ریه از سی.تی اسکن کار کرد. این تکنیک جزئیات کاملی از ساختارهای تشریحی را به نمایش گذاشت.درحال حاضر دست یابی به هولوگرام های حاوی لایه های اطلاعاتی از تصاویر سیستم اسکلتی عضلانی گرفته تا سیستم عروقی و عصبی امکان پذیر است.

کاربرد هولوگرافی در رادیولوژی

تاثیر هولوگرافی در پیشرفت پزشکی به خصوص رادیولوژی بسیار پر رنگ بوده است . هولوگرافی توانایی تبدیل رادیولوژی را دارد و آن را واقعا مجازی می سازد.
این می تواند رادیولوژیست ها را از آزادی برای انجام کارهای رادیولوژیکی فراتر از مانیتورهای با وضوح بالا به فضای آزاد فراهم کند. این همچنین می تواند به طور بالقوه برای رادیولوژیستها به پردازش دوبعدی یک مانیتور معمولی و موس برای رفع تصاویر کمک کند، در نتیجه تغییر ارگونومیک عمل رادیولوژی را کاهش می دهد. گزارش های رادیولوژی می تواند اطلاعاتی تر باشد زیرا ارتباطات بین ضایعات مجتمع و عروق مجاور در ابعاد واقعی آنها مورد بررسی قرار می گیرد. هولوگرافی می تواند به موضوع پیچیده ذخیره سازی و بازیابی تصویر کمک کند. با افزایش پایگاه داده های تصویربرداری، ذخیره سازی الکترونیکی موجود در بیمارستان ها سریعتر از بین خواهد رفت و هزینه های قابل توجهی برای حفظ ظرفیت حافظه مناسب خواهد بود. رسانه های ذخیره سازی هولوگرافی می توانند یک پل با هزینه ای مناسب برای نگهداری اطلاعات وسیع از اطلاعات تا جهش عمده بعدی را در تکنولوژی حافظه فراهم کنند


یکشنبه 97 فروردین 19 , ساعت 5:5 عصر

 

 کاغذ نحوه چاپ هولوگرام روی آن 


تخصص ما چاپ هولوگرام و  تولید هولوگرام  و استفاده آن را ارائه میکنیم.به همین دلیل کاغذ چاپ هولوگرام میتواند کاغذ معمولی یا سایر سطوح باشد . روش استفاده اغلب استمپ داغ میباشد که فویل را روی سطوح مورد نظر که میتواند پلاستیک ، کاغذ و یا هرچیز دیگری باشد . برچسب هولوگرام مربوطه را میتوان در موارد مهمی مثل بلیط ، کوپن جایزه ، بسته بندی ، گواهینامه ، چک و فرم تجاری و.... استفاده کرد.
در بعضی موارد هم استفاده از هولوگرام دارای برچسب میتوان روی کالا یا مدارک مختلف چسباند و اثبات کننده اصل بودن کالا میباشد.

معرفی با کاغذ چاپ هولوگرام


سوال هایی که در رابطه با درباره هولوگرام ها پرسیده می شود  این است  کاغذ چاپ هولوگرام چیست؟ با این وجود هرنوع کاغذی برای چاپ هولوگرام مناسب نیست. هولوگرام از فویل هایی ساخته میشوند که میتوان آن ها را روی هر سطحی با جنس مختلف مثل پلاستیک یا کاغذ قرار داد. فویل هولوگرافیک به قدری نازک است که قابلیت چسباندن روی هر سطحی را دارد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ