سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اوج دانش، بردباری است . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 96 مرداد 16 , ساعت 2:59 عصر

 HumaGrams چیست؟

HumaGrams: با گرفتن عکس های با وضوح بالا از موضوع با استفاده از دوربین 4K، پردازش شده و به مقصد خود از طریق اینترنت فرستاده میشود.

HumaGram: این دستگاه یک اثر بزرگ در هولوگرام پرنسس لیا از روی R2-D2 در جنگ ستارگان است.

استقاده از هولوگرام در آموزش همزمان 

Humagram  امروز برای اولین بار در بریتانیا نمایش داده شد. "من میتوانم در لندن باشم و یک سخنرانی را در زمان واقعی در سیدنی ارائه دهم من می توانم با آن ها ارتباط برقرار کنم آن ها هم میتوانند با من ارتباط برقرار کنند. من همچنین میتوانم چیزی را در لندن هم ارائه دهم، همچنین می توانم همزمان با مخاطبان مختلف در سراسر جهان همکاری کنم

او گفت که سیستم میتواند آموزش  از راه دور  را فراهم کند، که کمبود مهارت در آن وجود دارد اما افزود: "فناوری و تکنولوژی یک ابزار برای حمایت از آموزش است نه جایگزینی برای معلمان"این سیستم که در حدود 20,000 پوند هزینه دارد، امروزه توسط الیور لری گریس، طراح پیشین ارشد در Land Rover، در کنفرانس فناوری آموزش بت در Excel نمایش داده شده است.


چهارشنبه 96 مرداد 11 , ساعت 4:2 عصر

 تفاوت اصلی بین لیبل و بسته بندی فعال و زیست فعال

 تفاوت اصلی بین لیبل و بسته بندی فعال و زیست فعال این است که، تکنولوژی بسته بندی فعال اولیه با افزایش کیفیت و امنیت و عمر فرآورده بسته بندی شده ارتباط دارد و بسته بندی زیست فعال پیوستگی مستقیمی با سلامت مصرف کننده، توسط تولید غذاهای سالمتر بسته بندی شده دارد. در نظر گرفتن توسعه این دیدگاه جدید توسط موارد ذیل الذکر، منافع خود را در بهبود سلامتی در طی تبدیل به ترکیبات غذایی عملگر نشان می دهد.
  • کنترل و یکپارچگی تولید اجزای زیست فعال یا نانویی از سیستم های بسته بندی دربردارنده
  • کپسوله کردن به روش میکرو و نانوی این مواد فعال در فیلم های خوراکی
  •  بسته بندی به همراه آنزیم ها

لیبل و بسته بندی

انتخاب موادی که به عنوان  لیبل و بسته بندی پوشش قرار می گیرند 

انتخاب موادی که به عنوان لیبل و بسته بندی یا پوشش مورد استفاده قرار می گیرند بسیار مشکل است. مراحل تولید فیلم باید با محدودیت های تکنولوژی سازگار شوند برای مثال برای مواد حساس به دماهای بالا (مانند بعضی ویتامین ها)، و مراحل تحت دمای پائین برای مواد ارزشمند و یا خارج کردن مواد. تولید مواد می تواند توسط چندین عامل، فعال و کنترل شود مانند رطوبت ( بسیاری از پلیمرها در حضور رطوبت خاصیت پلاستیکی پیدا می کنند، این رطوبت ممکن است به خاطر مواد خوراکی ایجاد شود ) و PH ( بعضی پلی پپتیدها که از میکروارگانیسم ها به دست می آیند می توانند تغییرات ساختمانی را در مواجه شدن با تغییرات شرایط PH تحمل کنند ).


چهارشنبه 96 مرداد 4 , ساعت 4:27 عصر

کار برد  نوار چسب‌های هولوگرام‌ 


چسب‌ها و فیلم‌های امنیتی‌ نوار چسب‌های هولوگرام‌  برچسب‌های امنیتی هولوگرام، حفاظت در بالاترین سطح را فراهم می‌کنند. این نوار چسب‌ها برای حفاظت بالای پاکت نامه، جعبه و کارتن‌ مورد استفاده قرار می‌گیرند. وقتی نوار چسب روی سطحی چسبیده می‌شود و سپس این نوار چسب از سطح جدا می‌شود و کلماتی مانند دست‌کاری شده(Void)، اصل(Original)، باطل شد(Canceled)، باز شد(Opened) ، روی سطح باقی می‌ماند. زمانی که( Temper evident حروف به جای مانده روی سطح ) روی سطح باقی می‌ماند نشان‌دهنده این است که آن بسته یا پاکت باز شده است. نوشته‌های کوچک میکرونی و پنهان که روی این نوار چسب‌ها می‌تواند وجود داشته باشد با لیزر قابل خواندن می‌باشند. نوار چسب‌های هولوگرام را با استفاده از ماشین دایکات می‌توان به ابعاد مورد نظر درآورد یعنی این نوار چسب‌ها از حالت نواری خارج شده و به صورت برچسب در می‌آیند.

Temper evident Temper evident یک خصوصیت و جلوه امنیتی است که به شیوه زیر روی برچسب‌های هولوگرام اعمال می‌شود. روی فیلم قبل از این‌که متالایز شود با استفاده از سیلندرآنیلوکس که کلمه مورد نظر روی آن به صورت منفی یا مثبت حکاکی شده است، ماده‌ای خاص روی فیلم منتقل می‌شود. این ماده با فیلم پیوند برقرار کرده و دیگر از فیلم جدا نمی‌شود. سپس با یک سیلندر آنیلوکس دیگر که بدون حکاکی است ماده‌ای روی فیلم منتقل می‌شود که به این ماده در اصطلاح( Release layer رها شونده ) گفته می‌شود. روی این ماده پوشش آلومینیومی زده شده، سپس روی آلومینیوم لایه چسب قرار گرفته و لایه چسب با یک کاغذ سیلیکونی پوشش داده می‌شود. بسته به این‌که بخواهیم طرح به جای مانده روی سطح به صورت منفی یا مثبت باشد حکاکی سیلندر آنیلوکس تغییر پیدا می‌کند. اگر طرح منفی باشد، طرح روی سیلندر آنیلوکس برجسته است و اگر مثبت باشد، طرح روی سیلندر آنیلوکس به صورت فرو رفته است. می‌توانیم از لایه آلومینیوم استفاده نکنیم در این صورت طرح به جای مانده به صورت شفاف خواهد بود.  

  

دوشنبه 96 مرداد 2 , ساعت 10:3 صبح

معرفی برچسب هولوگرام سه بعدی


برچسب هولوگرام سه بعدی کار را برای کاربران نهایی راحت تر کرده است. در این میان متقلبان و دزدها نمی‌توانند به سادگی محصولات مختلف را جعل کنند. برچسب های هولوگرامی در دنیای فناوری امروز به خوبی شناخته شده اند.

 امروزه هولوگرام بر روی همه مواردی که در زندگی روزمره مورد استفاده قرار می گیرد وجود دارد. شما می توانید هولوگرام های مختلفی را بر روی گواهینامه رانندگی، کارت شناسایی یا حتی کارت اعتباری مشاهده کنید. هولوگرام ها را می توان به سادگی در بیشتر محصولاتی همچون DVD ها و CD ها مشاهده کرد.

 کاربرد هولوگرام سه بعدی در کار

با استفاده ازبرچسب های هولوگرام سه بعدی می توان به راحتی هویت محصول را شناسایی کرد.برچسب های هولوگرامی متعددی وجود دارد که شکستن آن بسیار دشوار است. سطوح تختی وجود دارد که تصاویر سه بعدی از اشیای واقعی را نشان می دهد. این موضوع بدین معنی نیست که برای دیدن چنین تصاویری باید عینک های مخصوص بپوشید.

 هولوگرافی یک فرایند جالب و منحصر به فرد است که به میدان نوری اجازه می دهد در یک مکان دریافت گردد و یک شیء جدید توسعه دهد. این تکنیک یک روش نهایی برای ضبط تصاویر دیجیتال است. مفهوم این برچسب ها بر اساس تقاضایی است که برای تایید هویت وجود دارد. 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ